הדרקון הראשון שלי 2
How to Train Your Dragon 2

המשך עלילות הנער הויקינגי היקאפ והדרקון טות'לס.

סרט מס' 2 בסדרת הדרקון הראשון שלי
תאריך הפצה בארה"ב: 13/06/2014
תאריך הפצה בישראל: 19/06/2014
הדרקונים מעולים, האנימציה יפהפיה. העלילה היא לא יותר מסיפור פנטזיה גנרי. נחמד, אבל מאוד לא חדשני.

52 תגובות פתח ספוילרים פתח תגובות ישנות

  1. סדרת טלויזיה

    דורון ז

    מסתבר שמפיקים סדרה שלמה שאמורה לגשר בין הסרט הראשון לשני. צפויים 40 פרקים, שזה נשמע קצת מוגזם בשביל "גשר"… לא שאני מתכנן לצפות בהם, אני רק מקווה שהם ישמרו את העלילה המעניינת לסרט.

    http://en.wikipedia.org/wiki/Dragons:_Riders_of_Berk

    • הילדים שלי מכורים לסדרה לגמרי.

      כש

      לדעתי היא לא רעה יחסית.

  2. אין ממש מקום להניח את זה אז אני אניח את זה פה.

    נחום

    http://mashable.com/2014/04/06/goonies-sequel-confirmed/?utm_cid=mash-com-fb-main-link

    Hey, You Guys! 'Goonies' Is Getting a Sequel
    יכול להיות שיהיה המשך להגוניס ?

  3. הייתכן שדרימוורקס גונבת קטעי פסקול מדיסני?!?

    ישראלי

    בקטע שהם שחררו מהסרט "הדרקון הראשון שלי 2" ניתן לשמוע בבירור שקטע הפסקול הוא מהסרט "דינוזאור" של דיסני. קישור לצפייה: http://www.youtube.com/watch?v=Qj9tTz-LupU

    לא רק שמדובר בסרט של חברה אחרת, גם מלחין הפסקול אינו אותו מלחין; את הדרקון הראשון שלי 2 הלחין John Powell ולעומת זאת את דינוזאור הלחין James Newton Howard !

    אז מה נסגר עם דרימוורקס? ככה זה יופיע גם בסרט המלא? מה, הם בכח רוצים שיתבעו אותם?

    • זה די מקובל בטריילרים

      שפן הלוח

      להשתמש בקטעי פסקול מסרטים אחרים קרובים ברוחם. זה בסך הכל אומר שהפסקול לסרט הזה עוד לא גמור. תהיה בטוח שהם קיבלו מדיסני את כל האישורים לכך.

  4. המשך צבעוני וראוי למקור המעולה, אם כי אפל יותר

    Eran

    במקום דרקונים יורקי אש, הפעם יש דרקונים יורקי קרח. הייתי אומר שזה בהשפעת הסרט ההוא של דיסני אבל לוקח שנים להפיק סרט אנימציה אז כנראה שלא. בחוץ חם מתמיד אבל בקולנוע אנחנו עמוק בתקופת הקרח.

    *אין שום סצנת בונוס באמצע או בסיום הקרדיטים הארוכים.

    2
    marksbro, WD ?
  5. שאלה

    האם הסרט יוקרן רק בדיבוב או גם עם תרגום ואם הוא יוקרן עם תרגום האם הוא יוקרן עם תרגום בתלת מימד?

    העובדה שסרטי אנימציה בארץ מוצגים בתלת מימד רק עם דיבוב מאוד מעצבנת אותי, למרות שהדיבובים הם די טובים אני עדיין מעדיף לראות בשפת המקור…

    • mook

      נכון לעכשיו נראה שהוא יוקרן עם דיבוב בלבד (בדו ובתלת).

      • מה?

        Beetlejuice

        אני ממש מקווה שזה לא נכון. ואני מקווה שאם יהיו הקרנות באנגלית, שהן לא יהיו רק בתלת. פשוט הזוי שרשתות הקולנוע בארץ מסרבות להכיר בקהילה של אנשים מבוגרים שרוצים לראות סרטי אנימציה בקולנוע.

        8
        idOri, אור ענבר, עידו הלמן, דניאל, WD, תמר, לפרקונית, ממזר חסר כבוד ?
        • אם כבר אז שכן יהיה קרנות באנגלית בתלת מימד

          בדרך כלל יש גם גירסה אנגלית אבל רק את הגירסה המדובבת אפשר לראות בתלת-מימד.

          ול"הדרקון הראשון שלי" הראשון היה תלת-מימד מהטובים שראיתי, ובא לי לראות את ההמשך גם בתלת.

  6. ידוע על מקום בארץ שיהיה בו הקרנות באנגלית בתלת-מימד או הקרנות באנגלית בכלל?

    נעם

    (ל"ת)

    • בינתיים, המפיצים מאשרים שיהיו גם הקרנות באנגלית.

      (כלומר: הסרט *לא* יופץ בעברית בלבד).
      מה גודל ההפצה באנגלית, והאם היא תהיה רק בדו, רק בתלת או בשניהם – עדיין לא ברור.

      • תודה

        נעם

        (ל"ת)

      • בסינמה סיטי ראשלצ שתי הקרנות בצהריים ואחהצ

        soksok

        איזה ביזיון- מיועד רק לרווקים בני שלושים שאין להם עבודה כמוני

        • אני לא רואה שום סיבה בעולם ללכת לסינמה סיטי

          כשממש מעבר לכביש, ביס פלאנט, הסרט מוצג באנגלית חמש פעמים במשך היום והלילה (לא כולל 4DX).
          מה שכן: כצפוי, הוא מוקרן באנגלית רק בתלת-מימד. וזה מבאס.

          1
          עידו הלמן ?
          • למה? זה אחד הסרטים הבודדים ששווה ללכת אליהם בתלת-מימד

            אני חששתי שרק הגירסה המדובבת תוקרן בתלת.

            • אני לא אומר שהתלת בסרט הזה לא טוב,

              אבל באופן כללי זה מבאס שאין אפשרות לבחור.

              3
              יבגני טרבנוב, לפרקונית, ציבוקא ?
          • מה? בראשון לציון יש סינמה סיטי ויס פלאנט באותו רחוב?

            ישראלי

            וואלה מגניב!

            • לא ממש אותו רחוב

              nadidi

              משהו כמו 5 דקות נסיעה האחד מהשני

              1
              subatoi ?
              • רק שבגלל מרכז הקניות הענקי הצמוד, הסינמה סיטי תמיד רועש, עמוס, צפוף ועם חניון עמוס

                והיס פלאנט, שאין בו הרבה אטרקציות, שקט יחסית ונעים (עד כמה שאפשר במתחם קולנוע ענקי). אם באתם בשביל קולנוע, היס פלאנט תמיד עדיף.

                8
                nadidi, אדם קלין אורון, jokerface24, WD, אור ענבר, JNH, Tallahassee, Fixer ?
                • גם שכחת את האערסים של סינמה סיטי ראשל"צ

                  ציבוקא

                  לפעמים זה מרגיש כאילו הם built-in במקום הזה

  7. בIGN נתנו לסרט 9.5... מוגזם לדעתך?

    G.O.B.

    כותרת

  8. תגובה שמכילה ספוילר להדרקון הראשון שלי 2 מאת עופר
    • אתה רציני?

      Iter Impius

      "כבשים עוברות התעללות ככדור משחק"? לא מדובר פה בסרט חי, אלא בסרט מצויר, קליל ומצחיק. הכל באווירה מאוד הומוריסטית ואף כבשה, חס וחלילה, לא נהרגת.

      עוד מעט תגיד ש"אנגרי בירדס" הוא משחק אכזרי כי ציפורים מתפוצצות שם.

      1
      WD ?
    • תגובה שמכילה ספוילר להדרקון הראשון שלי 2 מאת דני
    • תגובה שמכילה ספוילר להדרקון הראשון שלי 2 מאת ציבוקא
  9. בסינמה סיטי ביורושלים הוא מוקרן בתלת מימד באנגלית.

    חתולית

    האמת שזה מאוד הפתיע אותי לטובה.

  10. פחות טוב מהראשון בהרבה

    מליסנד

    האנימציה מרהיבה באמת, הדרקונים אדירים, כל מחווה שלהם מקסימה ונראית כאילו השקיעו בה מחשבה. מהבחינה הזאת שווה לראות, שווה לראות בקולנוע ובתלת מימד. חוץ מזה, הסרט מאוד מצחיק.

    חבל שהתסריט כל כך עלוב. כל פעם שבן אנוש מדבר, הסרט צונח בכמה רמות. הדמויות האנושיות מונפשות פחות טוב ולא מעוררות רגש. הילדים איבדו מהחן שהיה להם בסרט הראשון ועכשיו הם סתם מעייפים.

    ממש כאילו יש כאן שני סרטים: סרט מעולה ומרהיב על דרקונים, וסרט עלוב וגנרי על בני אדם.

    2
    זוהר אורבך, דניאל ?
  11. חשיפה!!!

    ישראלי

    מסתבר שהיקאפ הוא אחיו הצעיר של רד פיש!!!

    http://srita.net/2014/06/21/how-to-train-your-dragon-2-review/

    1
    Iter Impius ?
    • עדיין לא ראיתי את הסרט ואני לא יכול לומר בוודאות שזה המצב,

      מרווין

      אבל קיבלתי את הרושם שסיגולי סבור שכאשר לפני כל ספוילר שהוא מכניס לביקורת הוא כותב "אני נמנע מספוילרים" זה עושה אותו פחות ספוילר.

  12. לא ראיתי את הסרט

    ישראלי

    אבל שמעתי ביקורת אחת שאומרת שהסרט הרבה יותר אפל וקשוח מהסרט הראשון. המבקר הוסיף שאם ימשיכו בקו הזה והסרט השלישי יהיה עוד יותר אפל וקשוח אז הוא יקבל דירוג PG-13.

    וחשבתי לעצמי, האם זה אפשרי? האם יכול להיות שסטודיו אנימציה יחליט קצת לחרוג מתחום סרטי הילדים וירשה לעצמו לעשות סרט PG-13? עד היום לא יצא סרט PG-13 לאף אחד מאולפני האנימציה הגדולים של הוליווד. אבל לעומת זאת ביפן, סטודיו גיבלי של הייאו מיאזאקי מוציא, לצד סרטי הילדים, גם סרטי PG-13 למבוגרים (כמו הנסיכה מונונוקי או הרוח העולה). השאלה היא אם זה אפשרי גם בארה"ב…

    • חטיבת האנימציה של וורנר שמוציאה סרטים ישר ל-DVD

      Beetlejuice

      עברו לא מזמן למודל של PG-13 לעומת PG, אבל בטח בכל מה שקשור לקולנוע זה עובד אחרת.

    • יחסית לסרט הקודם הוא באמת יותר בוגר

      ציבוקא

      (ל"ת)

    • תגובה שמכילה ספוילר להדרקון הראשון שלי 2 מאת ישראלי
  13. מצחיק איך נראה כאילו רק לדרימוורקס יש סרטי אנימציה כושלים קופתית

    לא שאני אומר שהסרט יהיה כישלון קופתי, למרות שהמספרים בהם הוא פתח לא היו מאוד מרשימים בהתחשב בכמה אהוב היה הסרט הראשון.

    אבל נראה כאילו כל סרט שדיסני, פיקסאר, בלו סקיי וסוני אנימיישן מוציאים נורא מצליחים ולא באמת היה להם שום כישלונות קופתיים, בעוד לדרימוורקס היו את "Bee Movie", "שומרי האגדות", "טורבו", "מפלצות נגד חייזרים" ו"מר פיבודי ושרמן".

    אז למה בכלל קוראים להם היריבים הכי גדולים של פיקסאר ודיסני כשהיו להם כל כך הרבה כישלונות בעשור האחרון?

    • נראה שאנשים קצת מואסים בדרימוורקס, ובצדק

      סטיץ' - ההוא מוול סטריט

      אולפנים אחרים כמו דיסני, פיקסאר, בלו סקיי, וסוני, מוציאים בדרך כלל סרט אחד לשנה, ונותנים לאנשים לצפות לו.
      בדרימוורקס יש 3 – 2 סרטים בשנה ובמצב כזה קשה לראות חודשיים בלי שיהיה אף סרט של דרימוורקס בקולנוע. והעובדה הזאת שהם לא נותנים לאף אחד לצפות לסרט הבא שלהם גורמת לאנשים למאוס בהם.
      אין מה לומר, דרימוורקס חושבים רק על הפצת הסרטים בקצב מהיר, ולכן הם בדרך כלל נותנים לציבור סרטי ג'אנקנימציות ולא סרטים איכותיים, כי הם לא עוצרים לחשוב אם הסרט באמת טוב.
      ואולי מכאן אפשר להסביר את הפתיחה החלשה של הדרקון השני. לאנשים כבר אין חשק ללכת לסרטי דרימוורקס.
      לדעתי דרימוורקס צריכים לחשב מסלול מחדש. ולעבור להפצה של סרט אחד בשנה, ואם הם כ"כ רוצים אז אחת לשנתיים להוציא 2 סרטים. כך הם יוכלו לעבוד באופן הרבה יותר ממוקד מאשר מה שקורה עכשיו לשחרר לקולנוע רק סרטים באמת ראויים שהקהל ירצה לראות.
      בנתיים דרימוורקס הם האולפן ההוליוודי שמשחרר הכי הרבה ג'אנקנימציות (פעם הייתי אומר שזה בלו סקיי, אבל לצערי דרימוורקס כבר עקפו אותם בסיבוב), ואם הם לא יתעוררו מהר אז הם ימצאו את עצמם מחוץ לעולם הקולנוע.

    • כי דרימוורקס עושים הרבה יותר סרטים

      כשמוציאים 3 סרטים בשנה, יש יותר סיכוי גם לפספס את המטרה. לעומת פיקסאר, שמוציאים סרטים הרבה יותר טובים והם מוציאים סרט אחד בשנה, אז מבחינה קופתית הם מצליחים לפגוע במטרה כול שנה.

    • לגבי פיקסאר אתה צודק, אבל לגבי השאר?

      ישראלי

      בלו סקיי:
      רובוטס – 260 מיליון,
      הממלכה הסודית – 268 מיליון,
      הורטון – 297 מיליון.

      סוני אנימיישן:
      חברים על הכוונת – 197 מיליון,
      תפוס ת'גלים – 149 מיליון,
      גשם של פלאפל – 243 מיליון,
      גשם של פלאפל 2 – 274 מיליון (וזה עוד סרט המשך).

      דיסני:
      פו הדוב – 33 מיליון,
      הנסיכה והצפרדע – 267 מיליון,
      לפגוש את הרובינסונים – 169 מיליון,
      ועוד כשלונות רבים מאוד, כשהבולטים שבהם היו הקדירה השחורה וכוכב המטמון שלא כיסו את התקציב.

      האולפן היחיד לגביו אתה צודק הוא פיקסאר, הם באמת מעולם לא הוציאו כישלו קופתי.
      אבל לגבי כל שאר האולפנים שהזכרת זה פשוט לא נכון. דרימוורקס מנפיקים הצלחות קופתיות הרבה יותר מבלו סקיי סוני או דיסני.

      • דיברתי בעיקר על סרטי CGI ובעיקר על כאלה מהשנים האחרונות.

        והעניין הוא שהסרטים של בלו סקיי וסוני אנימיישן שהזכרת היו בעלי תקציב נמוך יחסית ככה שהסרטים האלה לא נחשבים לכישלונות אלא להצלחות (גם אם לא גדולות).

        • שלא לדבר על מחלקת האנימציה של יוניברסל

          רנדל

          שכל סרט שלהם הוא הצלחה קופתית ענקית. כמו לדוגמה שהלורקס ניצח את הפקת הענק של דיסני ג'ון קרטר וכשגנוב על המיניונים נהיה אחד הסרטים המצליחים של 2013.

          1
          דניאל ?
        • ערכתי חישוב של ההפרש בין התקציב להכנסות

          ישראלי

          כלומר כמה כסף נכנס לחברה מעבר לכיסוי התקציב.
          מהבדיקה עולה כי חברים על הכוונת של סוני הכניס לחברה פחות מכוורת בסרט, שומרי האגדות, טורבו ומר פיבודי ושרמן..
          כנ"ל (אפילו עוד פחות) לגבי תפוס ת'גלים של סוני.
          גשם של פלאפל (סוני) עוקף את את כוורת ומר פיבודי, אבל לא עוקף את טורבו ושומרי האגדות.
          לפגוש את הרובינסונים של דיסני נמוך מכל ארבעת הדרימוורקסים.
          בולט לא עוקף את שומרי האגדות.

          לגבי בלו סקיי אתה צודק כי התקציבים שלהם מאוד נמוכים. אך לגבי סוני (כפי שהראתי) זה לא נכון וגם לגבי דיסני זה לא נכון (ואל תגיד לי שהבאתי רק 2 דוגמאות מדיסני, כי דיסני הוציאו עד היום רק 6 סרטי CGI ואתה לא רוצה שאשווה לדו מימד).

          כך שזה לא מדויק לטעון שדרימוורקס כיום הוא אולפן האנימציה הכושל ביותר.
          רק תסתכלו כמה להיטים הם הוציאו בעשר השנים האחרונות (2004 – 2014):
          שרק 2 (919 מיליון), שרק השלישי (798 מיליון), מדגסקר (532 מיליון), קונג פו פנדה (631 מיליון), מדגסקר 2 (603 מיליון), הדרקון הראשון שלי (494 מיליון), שרק לנצח (752 מיליון), קונג פו פנדה 2 (665 מיליון), החתול של שרק (554 מיליון), מדגסקר 3 (746 מיליון), הקרודים (587 מיליון).

          ואגב, תהיה בטוח שהדרקון הראשון שלי 2 ירוויח המון. קודם כל זה סרט המשך ללהיט גדול. שנית, ברוב מדינות העולם מתחילה עכשיו או בקרוב חופשת הקיץ. זה זמן שרוב הילדים הולכים לקולנוע לפחות פעם אחת. והקיץ הזה אין ברירות. יש רק הדרקון הראשון שלי 2 ומטוסים 2. ובהתחשב בכישלון של מטוסים הקודם. יש לדרימוורקס מונופול על הקיץ.
          ובאשר לפתיחה, כידוע זה לא אומר הרבה. סרט לגו פתח טוב יותר מלשבור את הקרח, אבל איפה הוא סיים ואיפה לשבור את הקרח סיים……..
          אז אל תמהרו להספיד את דרימוורקס.

  14. הדרקון הראשון שלי 2 מציב עצמו כמועמד ראוי לזכות בפרס האוסקר לסרט האנימציה

    ישראלי

    הבעיה שלו תהיה כנראה שישה גיבורים.
    אבל יש פרס אוסקר אחד שהסרט לדעתי חייב, אבל חייב, לקבל: פרס אוסקר לפסקול הטוב ביותר.
    אין מילים בהם אני יכול לתאר את הפסקול, הוא פשוט מדהים, עוצמתי, מרגש, אימתני, מצמרר, מרגיע ומשמח.
    אני לא יכול לדמיין פסקול יותר טוב לסרט ואני לא יכול להעלות בדעתי פסקול שמתאים לו לזכות השנה באוסקר יותר מהפסקול הזה.

    בסרט הראשון ג'ון פאוול נתן פסקול מדהים שזיכה אותו במועמדות לאוסקר. הפעם הוא התעלה על עצמו ברמות שאין לתאר. הפעם הוא חייב לזכות באוסקר. יש מישהו שמתנגד?

    • המוסיקה בסרט לא זכורה לי כמורגשת או אפקטיבית במיוחד - לא לטוב ולא לרע.

      דני

      כן זכורה לי ההנאה ממוסיקת הרקע ברגעי הטיסה היפים, נטולי הדיאלוג, אך אינני יכול להגיד שפס הקול היה בולט במיוחד באופן גורף, לאורך כל הסרט – מה שאני כן יכול להגיד על הרבה סרטים אחרים, ובפרט סרטי אנימציה.
      לגבי "שישה גיבורים" (לבי עדיין נחמץ למשמע השם העברי הסתמי הזה) – אני באמת מקווה שהסרט יממש את הפוטנציאל הרב שנראה כי טמון בו, אך לא הייתי נחפז ומגדיר אותו כהצלחה מובטחת כבר עכשיו. לצערי, עוד אין ביטחון שאכן יהיה כזה.

      • גם אני לא בטוח בהצלחתו של שישה גיבורים

        ישראלי

        רק אמרתי שאם יש סרט שיוכל לקחת מהדרקון הראשון שלי 2 את האוסקר זה רק שישה גיבורים.
        לכל השאר פשוט אין סיכוי מול הדרקון הראשון שלי 2.
        אני מקווה שהדרקון 2 ייקח שני פרסי אוסקר – על סרט האנימציה והפסקול. למעשה גם הדרקון 1 היה יכול לזכות באוסקר לו רק היה נדחה מ-2010 עמוסת הלהיטים ל-2011.
        אבל הפעם נראה שהדרקון נפל על שנה טובה. כשהיריבים הם מר פיבודי ושרמן, לגו, ריו 2 או הפינגווינים ממדגסקר נראה שזכייתו מובטחת. אבל סימן השאלה מגיע מכיוון שישה גיבורים. הוא אמנם יכול להיות סרט גרוע, אבל גם יש לו פוטנציאל להיות סרט טוב. לכן לדרקון יש מה לחשוש רק מכיוון שישה גיבורים, עם השאר הוא יסתדר בקלות.

        • מסכימה לחלוטין ובעיקר לגבי הפסקול

          לילך

          אם הייתי בוחנת את הסרט כשלעצמו, לא הייתי אומרת שזה סרט לאוסקר, אבל בהשוואה לסרטי האנימציה שיצאו עד כה השנה – אין אף סרט שמגיע לקרסוליים שלו. וזה נאמר לזכותו ולא לרעתו.

          ג'ון פאוול הוא גאון ומגיע לו להיות מוזכר בנשימה אחת עם מלחינים ענקיים כמו ג'ון ויליאמס והאנס זימר. הפסקול של סרטי הדרקון הוא יצירה סימפונית מופלאה והפסקול של הסרט השני אכן מתעלה על הראשון. ג'ון פאוול לאוסקר!

          1
          ישראלי ?
        • יש גם ה-Boxtrolls השנה

          מלקולם

          שני הסרטים הקודמים של לייקה קיבלו מועמדות לאוסקר, אז אני לא אתפלא אם גם הוא יכנס לרשימה בתור מועמד שצריך לקחת בחשבון

          • וגם 'הנסיכה קגויה' של ג'יבלי.

            אדון האופל

            ובגלל היותו האחרון של ג'יבלי (יש גם את 'מארני' שיתחרה על הפרס של שנה הבאה אבל כולם יודעים שאין לו באמת סיכוי) וסרט של אחד ממייסדיה של החברה אולי יש לו סיכוי כלשהו.

      • תגובה שמכילה ספוילר להדרקון הראשון שלי 2 מאת ישראלי
        • הקטע האהוב עלי הוא דווקא יחסית בתחילת הסרט

          לילך

          הקטע שנקרא Hiccup the chief. בהתחלה שלו יש חזרה על המוטיב המרכזי מהסרט הראשון, אבל בצורה כל כך עדינה ורגועה, ואחר כך פתאום דרמה שמזכירה ממש קטע מהפסקול של "נסיך מצרים".
          וגם כל הקטעים שמלווים את קטעי האקשן בסוף מדהימים, לפי דעתי הרבה יותר יפים מאלו של קטעי האקשן בסרט הראשון.

  15. סקר פסקול

    ישראלי

    אני כבר כתבתי שלדעתי הפסקול של הדרקון הראשון שלי 2 ראוי לזכות באוסקר, אך לא קיבלתי מספיק דעות של אחרים פה. מעניין אותי לדעת אם אני בין היחידים שהתלהבו על הפסקול או שזאת הדיעה הרווחת (או משהו באמצע).
    לכן כתבו מה דעתכם צריך להיות באוסקר עם הפסקול (נכון לעכשיו כמובן, ביחס למה שיצא עד עכשיו לקולנוע, כמובן שסרטים עתידיים של 2014 יכולים לשנות את התמונה): לא מועמד, מועמד אך לא זוכה, או זוכה?
    אשמח להיענות (כמובן רק אם אתם מכירים איכשהו את הפסקול).

  16. זוכה פרס גלובוס הזהב לסרט האנימציה הטוב ביותר!

    ישראלי

    הפעם הראשונה שדרימוורקס לוקחים את הפרס (כי ב-2001 עוד לא היה פרס גלובוס הזהב לסרט האנימציה).
    הגיע להם. אני שמח שזכו. פה הרבה מתייחסים לסרט כ"אכזבת השנה" או משהו בסגנון, אבל בעולם מתייחסים אחרת לסרט.
    זה סרט מצוין שממלא את משבצת "פרק האמצע" בצורה נהדרת. הוא מודע לחלוטין לזה שהוא "פרק אמצע", הוא לא מתחיל ולא נגמר, אבל בתור פרק אמצע הוא מצוין.

תגובות מקבילות

54
  תגובות נוספות בדף הביקורת של הדרקון הראשון שלי 2
 

להגיב על אדון האופל לבטל

(חובה)

Optionally add an image (JPEG only)