נפתח עם "The Bikeriders" (מוזמנים לזרוק לאוויר שם עברי רשמי כי עדיין אין. אני אלך על "אופנועים ונהנים").
שמעו, אני לא נגד. הטריילר משדר כיף בסגנון "החבר'ה הטובים", רק שאת הטוקסידו והקאדילק החליפו ז'קט עור והארלי דיווידסון. מעבר לכך, אני שמח לראות את ג'ף ניקולס ("לאבינג") מביים וכותב סרט באורך מלא, משהו שהוא לא עשה מאז 2016.
אבל, וייתכן שזה רק בראש שלי, קשה להתייחס ברצינות למגה-בריטים טום הארדי וג'ודי קומר עם המבטא הדי מגוחך שיש להם פה. מי יודע, אולי בסרט עצמו אתרגל. ומעבר לשני אלה גם אוסטין באטלר (הוא "אלביס"), נורמן רידוס ("המתים המהלכים" ומי שאני די בטוח נולד על אופנוע) ומייקל שאנון (משת"פ קבוע של ניקולס) גם פה, ולקאסט שכזה קשה לסרב.
1 בדצמבר באקרנים בארה"ב, בתקווה שגם אצלנו בזמן הזה.
ונמשיך עם טריילר נוסף שהוא "בהשראת אירועים אמיתיים": "The Burial" (הפעם אני מציע את השם "קוברי הדין").
אה נכון, זה החלק הזה בשנה בו אמזון רוצים להזכיר שפריים וידאו הוא גם, לפעמים, אכסניה לתוכן טוב (מה שבדרך כלל קורה כשהם מתעוררים לקראת האוסקר).
הטריילר עצמו לא רע ומבטיח דרמה משפטית איכותית, אבל לא אחת שלוקחת את עצמה ברצינות יתרה. נראה שג'יימי פוקס (רפואה שלמה איש) שולף פה את הצד האיכותי שלו כשחקן, משהו שלפעמים אני שוכח שיש לו למרות פסלון האוסקר (לא שאני מזלזל חלילה ב"דוגי סטייל" וב"ספיידרמן המופלא 2", רק שאני כן).
הסרט יעלה לאקרנים (בהפצה מצומצמת) ב-6 באוקטובר בארה"ב, ובפריים וידאו נזכה לראות אותו שבוע לאחר מכן.
וטריילר נוסף, הפעם "The Royal Hotel" (הממ… הממ… בואו נראה…. "אסון של מלון"? לא? נראה אתכם חושבים על משהו מוצלח יותר).
הבמאית קיטי גרין משתפת שנית פעולה עם כוכבת "עוזרת אישית" ג'וליה גארנר, אליה מצטרפת ג'סיקה הנוויק שאני לא יודע אם אמרתי זאת מתישהו אבל אני חושב שיש לי עליה קראש (זה בסדר, אשתי יודעת. גם לה יש קראש עליה).
אל הטריילר עצמו ניגשתי מבלי שידעתי על מה הסרט, ולאורך שני שליש ממנו לא הייתי בטוח אם זו קומדיית אינדי או סרט אימה; אבל נראה שמדובר בכלל במותחן פסיכולוגי, ועם הוגו ויבינג בתפקיד האיש המפוקפק לא נראה שאוכל לסרב לצפייה.
בארה"ב הסרט צפוי לעלות ב-6 באוקטובר ועם קצת מזל, ייתכן שגם אצלנו מתישהו.
ועוברים אל "Pain Hustlers" מבית נטפליקס (בואו נראה… אה לא רגע, כבר יש לו שם בעברית: "סוחרי הכאב". איזה מעפן. תציעו משהו חדש).
וואי, אני מתרגש. דיוויד ייטס מסוגל לביים משהו שלא קשור בהארי פוטר! לא, הסרט טרזן ההוא לא נחשב. בכל מקרה, אנא ממך, אל תשוב להוגוורטס.
לגבי הטיזר, מצד אחד אני שמח לראות את כריס אוונס נהנה מתפקיד כלשהו (כי גם ב"האיש האפור" וגם ב-"Ghosted" העיניים שלו זעקו "הצילו"). מצד שני, אין לי שמץ של מושג מה ראיתי הרגע: הרבה אנשים דיברו ממש מהר, זרקו בדיחות לא מובנות לאוויר והתחלפו בערך 500 שוטים – וכל זה בארבעים שניות? התקציר הרשמי מדבר על איזושהי חברת תרופות וקונספירציות ולא יודע מה, אבל אם גם הסרט עצמו יהיה מתיש כמו הטיזר יש מצב שאוותר על התענוג (כן, למרות אמילי בלאנט).
20 באוקטובר באקרנים בארה"ב ושבוע לאחר מכן בנטפליקס.
חודשיים אחרי שעלה לאקרנים (ביפן) אנחנו סוף סוף יודעים איך נראה הסרט החדש (ויש מצב שלא האחרון) של האיש והסיגריה, הייאו מיאזאקי:
כן, זה בהחלט נראה מעולה ואני לא יודע מה ג'יבלי ניסו פה להסתיר מאיתנו.
הסרט פתח השבוע את פסטיבל טורונטו (סרט האנימציה הראשון שזכה לכבוד הזה) והוא צפוי לצאת לאקרנים בצפון אמריקה ב-8 בדצמבר (גם באיימקס!). רק מי המפיצה שלו בשאר העולם (כולל אצלנו)? זה אנחנו עדיין לא יודעים, מאמין שנגלה בקרוב. ההימור שלי הולך על תמנון.
ונסיים בטיזר ראשון לסדרת הגודזילה החדשה מבית אפל (חלק מיקום המפלצות של וורנר ולג'נדרי) ושמשום מה אין לה את "גודזילה" בשם.
היי, גם קורט ראסל וגם הבן שלו וויאט משחקים פה (ועוד את אותה דמות רק בתקופות שונות). חמוד.
הסדרה עצמה תעלה לשידור באפל טי וי ב-17 בנובמבר, בתקופה שתהיה מלאה בגודזילה כיוון ששבועיים לפני כן, ביפן, יעלה לאקרנים "Godzilla Minus One": סרט הגודזילה היפני החדש מבית TOHO, הפעם בבימויו של טאקאשי יאמאזאקי (סמכו עלי שבכל הקשור לבלוקבאסטרים, האיש יודע מה הוא עושה). הסרט החדש (שקיבל טריילר מלא השבוע) מחזיר את המפלץ מהמעמקים לשורשיו בשנות החמישים היכן שתתרחש העלילה שלו, ולאקרנים בארה"ב הוא יעלה ב-1 בדצמבר, כלומר בזמן שהסדרה של אפל (ושאליה הוא לא קשור קאנונית) עדיין משודרת. מי אני שאתלונן? אין דבר כזה יותר מדי גודזילה (אלא אם, אתם יודעים, המפלצת הזו אמיתית ואז בהחלט יש דבר כזה יותר מדי גודזילה).
גיימי פוקס אנטישמי, לא הייתי טורח לכתוב עליו חצי מיל
(ל"ת)
לא חושב שהוא אנטישמי
אני מניח שאתה מתכוון לפוסט הזה שהוא העלה מתישהו, והפוסט ההוא לא נראה לי אנטישמי, למרות שאני מבין איך זה יכול להתפרש ככה. בכל מקרה הוא התנצל אם מישהו הבין אותו לא נכון
להאשים יהודים ברצח ישו זה אנטישמיות. זה לא אשמתנו שהבנו לא נכון, הוא פשוט העלה פוסט אנטישמי. התנצלות רצויה אך לא הייתי רץ לקבלו בזרועות פתוחות (וממתי בכלל הוא שחקן ששווה להזכיר?)
(ל"ת)
לא אכנס לדיון על האם הוא אנטישמי או לא
(כי אני לא יודע) או האם יש צורך להזכיר אותו בכתבות (התשובה היא כן. זה אתר קולנוע והוא שחקן קולנוע), אבל "ממתי בכלל הוא שחקן ששווה להזכיר"?
אל"ף, הוא משתתף בתפקיד ראשי בסרט חדש. לדבר על הסרט אבל לא על השחקן הראשי שבו (גם אם הוא היה, נניח, אלמוני לחלוטין וללא רזומה) זה… מוזר, בלשון המעטה.
ובי"ת, ג'אנגו. ריי צ'ארלס. אוסקר. זה לא מספיק שחקן בעיניך?
גאנגו. הסרט שגיימי פוקס הוא הריק במרכזו? נו באמת. ואין פה דיון מורכב. האדמת היהודים ברצח ישו זו אנטישמיות.
(ל"ת)
That's just like your opinion, man...
ג'יימי פוקס הוא שחקן מאוד מפורסם שעשה המון תפקידים שאנשים תופסים כמצויינים לאורך השנים, ברור שיזכירו אותו באתר קולנוע.
חוץ מזה, הלכתי לבדוק מה הפוסט המדובר וזה כל הסיפור? יש לי דברים יותר חשובים להתעצבן מהם.
מה הטעם לדבר על זה?
אנשים רוצים לדבר על סרטים וחוץ מזה הוא התנצל ,אסור לבנאדם לטעות? די לדחוף cancel culture ופוליטיקה לכל מקום
היי ברוך הבא. העולם הוא פוליטיקה. אומנות זו פוליטיקה. אנשים זה פוליטיקה. פוליטיקה זו לא מילה גסה. אנחנו לא חיים בוואקום.
מותר לבן אדם לטעות, ומותר לנו כצופים להחרים אותו על ״האעות התמימה הזו״
קצת אסקפיזם רנדל
לא צריך בכל כתבה להכנס עם פוליטיקה
ובכל זאת כתבת עליו 10
(ל"ת)
אישה טוענת שגיימי פוקס תקף אותה מינית ב2015? עכשיו מותר לבטל אותו?
(ל"ת)
הטריילר לחדש של מיאזאקי נראה מעולה
קצת מסביר למה לקח לו 200 שנה להוציא אותו…
בטריילר של האופנוענים, די ניכר שאוסטין באטלר הלך לבית הספר לאופנועים צעירים וכריזמטיים ע"ש ג'קס טלר. שזה מרגש אותי כמעריצה מושבעת של ילדי האנרכיה, אבל אני מקווה שהוא ימצא דרך לבדל את עצמו בתפקיד הזה. לא כל האופנוענים הצעירים והכריזמטיים חייבים להיות אותו דבר
מה נסגר עם בריטים ואופנוענים? גם צ׳ארלי האנם בילדי האנרכיה היה משעשע בקטעים שהמבטא האמיתי שלו בורח לו.
(ל"ת)
למי שממש אין סבלנות לחכת ל-"הנער והאנפה" וארה"ב קצת רחוקה בשבילו
הסרט יוקרן גם בפסטיבל הקולנוע הקרוב בלונדון.
באופן כללי הולך להיות בלונדון השנה
ליינאפ ממש מרשים, שכולל כמעט את כל הסרטים שממש בא לי לראות אחרי הביקורות הראשוניות מוונציה וטלורייד. בראש ובראשונה Poor Things של לנטימוס שקיבל שבחים וזכה בפרס הגדול, אבל ממש לא רק.
רשימה חלקית של סרטים שמעניינים אותי ומוקרנים שם השנה: Poor Things כאמור, שעשוי להביא לאמה סטון עוד אוסקר וקיבל ביקורות באמת מדהימות, The Killer של פינצ׳ר בכיכובו של פאסבנדר, The Bikeriders של ג׳ף ניקולס, רוצחי ירח הפרחים של סקורסזה, All of us Strangers עם פול מסקל ואנדרו סקוט שנשמע מעניין מאוד, מאסטרו של קופר על לאונרד ברנשטיין, Hoard שזה סרט בריטי קטנטן שזכה בכמה פרסים בוונציה, וגם פרסיליה של סופיה קופולה וסולטברן של אמרלד פנל, אפילו שהביקורות שקראתי קצת הורידו לי ממנו.
לצערי השנה בלתי אפשרי עבורי להגיע בגלל תכנונים קודמים, אבל באמת שמדובר באחד הפסטיבלים השווים והנגישים לציבור, במיוחד השנה.
אופטימיות זהירה
מצד אחד, בהחלט מסקרן לראות אם דייויד ייטס עדיין זוכר איך לעשות דברים שהם לא "הארי פוטר". מצד שני, גם בשנה שעברה וגם השנה השילוב של נטפליקס וכריס אוונס נתן לנו את אחד הסרטים הגרועים של השנה. האם פעם שלישית תעבוד לו או שהשנה נקבל שני סרטי נטפליקס גרועים עם אוונס?
ושני טריילרים מהצד האימתי יותר:
אחרי כמה סרטים מוזרים ולא מוצלחים, איליי רות' חוזר לאימה עם סלאשר בחג ההודיה. אני בפנים.
בהולו יש את "אף אחד לא יציל אותך", עם טריילר שכנראה חושף קצת יותר מדי מסרט שנראה כמו חיקוי של דברים טובים יותר. אבל אני אוהב את קייטלין דיוור ומקווה להיות מופתע.
הסרט הגרוע מהשנה עם כריס אוונס
הוא של אפל טיוי, לא של נטפליקס (אלא אם פספסתי משהו).
אכן
כל השירותי סטרימינג האלה כבר נראים לי אותו דבר…בכל מקרה, תחליף את "נטפליקס" ב"סטרימינג".
בהתחשב ברקורד של ייטס עם חיות הפלא, והרקורד של נטפליקס…
הייתי אומר שיש פה כנראה סרט טוב לראזי.
ייטס במאי גרוע מאוד
הטעות הכי גדולה הייתה לתת לו את חיות הפלא כי הוא אחד הסיבות שהרבה ממעריצי ספרי הארי פוטר לא אהבו את הסרטים האחרונים של הארי פוטר(מלבד זה שחתכו ושינו הרבה ממה שהיה בספרים), סגנון הבימוי שלו משעמם מאוד ביחס לבמאים שהיו לפניו. בחיות הפלא זה בולט כמה הוא חסר יצירתיות בבימוי שלו, הכל מאוד אפלולי ומשעמם בסרטים האלה.
לא, כי כריס קולומבוס הוא במאי מחונן…
דיויד ייטס ביים את סרט הארי פוטר עם הביקורות הטובות ביותר בעגבניות והציון הטוב ביותר בימד״ב (אני מדבר על הארי פוטר האחרון וכן, הוא קיבל ביקורות יותר חיוביות בעגבניות וציון יותר חיובי בימד״ב מהאסיר מאזקבאן), כך שנראה שהרוב, בין אם זה המבקרים ובין אם זה הקהל, לא רואים בו במאי גרוע.
הוא הכניס להארי פוטר רמה של מקצועיות שהייתה חסרה בסרטים שלפניו ולכל הפחות דפק עבודה יותר טובה ממייק ניואל ובוודאי ובוודאי שמהחובבן כריס קולומבוס שהסרטים שלו נראים כמו סדרת טלויזיה זולה מהניינטיז.
זכותך כמובן לחשוב שהוא הרס את סרטי הארי פוטר, אבל בוא רק נגיד שזו לא הדעה הפופולרית ואם מעריצי הארי פוטר היו כל כך שונאים את הבימוי שלו אז הסרט האחרון בסדרה, שבא אחרי 3 סרטים של ייטס בסדרה, לא היה אמור להיות המרוויח ביותר בסדרה בפער גדול מכל השאר.
כריס קולומבוס במאי בינוני אבל הוא לפחות מילא את סרטי הארי פוטר שלו בקסם.
ייטס פשוט חסר השראה. אפילו הצילומים בעיתון אצלו לא זזו, הוא משום מה הרגיש צורך להעניק מימד ריאליסטי שלא בהכרח היה בספרים (או שהמפיקים רצו כי לא נראה שלייטס יש say בהרבה דברים מבחינה יצירתית במילא).
יצא לי לראות הרבה סרטוני מאחורי הקלעים של כל סרט הארי פוטר בבלו ריי
ובעוד שהבמאים האחרים (ובעיקר קולומבוס) היו מאוד דומיננטיים על הסט ובתהליכי קבלת החלטות (אפילו המינוריים ביותר) דווקא את ייטס בקושי ראו.
למעשה, למעט שניות בודדות פה ושם בכל סרטי מאחורי הקלעים, ניכר שבמאֵי המישנה והצלמים הם שהחליטו על הדברים המהותיים ונתנו הוראות לצוות, כשייטס לא בנמצא. וזה לא איזה משהו נקודתי, ככה במאחורי הקלעים של כל סרטי ה"פ שביים (לפחות אלה שאני ראיתי).
גם אני ראיתי את סרטוני מאחורי הקלעים האלה
וקודם כל, אני דווקא זוכר שראיתי אותו כמות מכובדת של פעמים ולא ״שניות בודדות פה ושם״.
ושנית, זה שהוא פחות מבליט את עצמו בסרטוני מאחורי הקלעים אומר שהוא היה מעורב פחות בהפקה? ממש לא.
אולי הוא פחות בקטע של לדבר על הסרטים שלו בסרטוני מאחורי הקלעים, אולי הדיבור השקט שלו גורם להפקת הסרטונים הללו פחות לראיין אותו כי הוא פחות ״עובר מסך״, או שהוא סתם אדם צנוע שמעדיף לא לתפוס את כל הבמה ולתת במקום זה לשלל העובדים של הסרט את הבמה שמגיעה להם.
אני באמת לא מבין איך מזה אתה מסיק שהוא לא היה מעורב בהפקה כמו הבמאים שלפניו.
ולמען האמת, כן ירבו במאים כאלה, שלא תופסים את מרכז הבמה בסרטוני מאחורי הקלעים, אלא נותנים את הבמה לעובדים ה״פשוטים״ יותר כדי להזכיר לכולנו שסרט הוא תוצר של הרבה מאוד אנשים שכל אחד תורם את חלקו לתוצאה הסופית ולכולם מגיע הכבוד ולא רק לעומד בראש.
כאמור, באלה שראיתי הוא כמעט לא נכח
אולי יש אחרים שבהם הוא כן מופיע.
ומילא אם זה היה עניין של ביישנות או צניעות, אבל בסצנות מפתח חשובות, רואים מישהו אחר לחלוטין נותן הוראות בימוי לשחקנים – היכן לעמוד, באיזה טון להשתמש ואפילו את ה-"aaand… קאט". היית מצפה שה-במאי יהיה שם בשביל רגעים כאלה.
ושוב, זו רק פרשנות לְמה שראיתי. אולי זה לא מעיד על כלום ואולי יש שם האצלת סמכויות אפקטיבית… ואולי (רק אולי) זה מסביר את המָראה העגום וחסר הקסם האישי שת הסרטים האלה.
לא מסכים
הסרט האחרון היה המרוויח ביותר כי הוא היה הסרט האחרון, אני בטוח גם שלפרק האחרון של משחקי הכס היו נתוני צפייה גבוהים כי כולם רצו לראות איך זה יגמר. אני לא יודע איזה מקצועיות ייטס הכניס שלא הייתה עם הבמאים האחרים , אלפונסו קוארון במאי מאוד מוערך. הסרטים של כריס קולומבוס נעשו בתחילת המילניום אז הגיוני שהם מרגישים כמו סרטי ניינטיז ,ממש לא מסכים שהם נראו כמו סדרה זולה , חלק מהבאז שקיבלה סדרת ספרי הארי פוטר הם בעקבות שני הסרטים הראשונים ,מה גם שליצור את העולם של הפנטזיה שבתוכו מתרחשים אירועי הארי פוטר הם אחד החלקים החשובים בכל סדרת סרטים כאלה, הרבה סרטי פנטזיה נפלו בגלל זה. כריס קולומבוס ושאר האנשים שעבדו על ההפקה עשו עבודה מדהימה עם העולם שהם בנו. שנית קצת כבוד לכריס קולומבוס שאחראי על כמה מסרטי הניינטיז שגדלנו עליהם כמו גברת דאוטפייר, שכחו אותי בבית ועוד.
אגב דיוויד ייטס עצמו בא מסדרת ניינטיז ,באפי קוטלת הערפדים ואם אתה רוצה קצת להיכנס לזה יותר יש מישהו ביוטיוב שהסביר יפה מאוד את השוני בסגנון הבימוי בין דיוויד ייטס לאחרים:
https://www.youtube.com/watch?v=urdV6VUfpnI&list=PLVda2rrAP95Yb5Ub5vYpAYyzoqwetvrct&index=46
אם שלושת הסרטים שביים ייטס לפני הסרט האחרון היו כל כך שנואים, אז אנשים לא היו רצים לפרק האחרון פשוט כי הם היו יורדים מהרכבת הזאת הרבה קודם
ובוודאי שהפרק האחרון לא יכל לקבל את הביקורות וציוני הקהל הכי גבוהים בסדרה אך ורק כי זה הפרק האחרון.
מלחמת הכוכבים עלייתו של סקייווקר שווק כסרט האחרון בסדרה ולמרות זאת קיבל ביקורות שליליות ואת הרווחים הנמוכים ביותר בטרילוגיה.
רק השנה יצא הפלאש שממה שהבנתי מבוסס על אחד מהקומיקסים האהובים ביותר בז׳אנר גיבורי העל בכל הזמנים וגם כולל איחוד של באטמנים מהעבר (וראינו מה קרה כשאיחדו ספיידרמנים) ובכל זאת הוא קיבל ביקורות מאוד פושרות וכישלון קופתי מהדהד.
כך שאם דיוייד ייטס היה כל כך גרוע ושלושת סרטי הארי פוטר שקדמו לפרק הסיום היו כל כך גרועים ושנואים, זה לחלוטין לא היה עוזר לפרק הסיום העובדה שהוא פרק הסיום, כי אף אחד כבר לא היה רוצה לראות עוד סרטי הארי פוטר כל עוד ייטס הוא הבמאי.
העובדה היא שכל זה לא קרה.
למעט מסדר עוף החול, הקהל והמבקרים דווקא מאוד אהבו את מה שייטס עשה בעולם של הארי פוטר.
קיצור, כמו שכתבתי, זכותך לחשוב שהסרטים שדיוויד ייטס ביים בסדרת הארי פוטר הם גרועים, אבל אל תקח אתך את המעריצים והקהל, כי לכל הפחות רובם לא מסכימים איתך.
אישית
מאוד אהבתי את הבימוי בחיות הפלא, כל שלושת החלקים. אני בספק גדול כמה הבימוי הצליח להשפיע על חוסר שביעות הרצון של הצופים כאשר התסריט היה גרוע כל כך.
כמו שאחד טוען, שלושת הסרטים האחרונים בהארי פוטר הצליחו מאוד, כך שלכל הפחות אי אפשר לטעון שהוא אחראי לכשלון של חיות הפלא – כי הוכח שכשיש לו תסריט טוב אז הצופים אוהבים.
כאמור, אישית מאוד אהבתי את הבימוי שלו. מסכים שיש בו משהו כבוי וחסר יצירתיות, אבל מאוד מדויק ויציב. לטעמי, בנה היטב את העולם והאווירה.
ולפי הביקורות
נראה שלייטס פשוט אין מזל. (או כישרון. אבל אני כבר הבעתי את דעתי שכישרון יש לו)
הוא מזכיר לי קצת את האחים רוסו
גם הם הצליחו במותג מסויים ונכשלו בכל השאר (אם כי הוא גם נכשל בתוך עולם הקוסמים עם סרטי חיות הפלא, אבל מצד שני זה עדיין משהו נפרד מסרטי הארי פוטר, כך שזה עדיין קצת דומה).
אני בכלל גם לא מבין למה גם הוא וגם האחים רוסו הלכו לנטפליקס, למרות שרוב הסרטים של נטפליקס הם גרועים ושבדרך כלל הסרטים המוצלחים היחידים של נטפליקס בלייב אקשן אלה רק הסרטים בהם על הבימוי מופקד במאי באמת מהגדולים ולא במאי מדרג יותר בינוני כמו ייטס או הרוסואים.
נטפליקס, ובאופן כללי כל הסטרימינג, הוא לא מקום שמוציא לעתים קרובות סרטים טובים אלא להפך. משהו שם בהפקות הסרטים פשוט לא עובד כמו שצריך (וזה מוזר, כי בתחום הסדרות הסטרימינג דווקא יודע להצליח, אז למה זה לא יכול לקרות גם בסרטים?).
נראה לי שבשלב הזה
אפשר לקבוע שזה יותר חוסר כשרון מחוסר מזל.
כלומר, כן, הוא לא הבמאי הראשון שהולך לנטפליקס ויוצא עם תוצאה לא מדהימה – אבל:
א. הביקורות של הסרט הזה קשות במיוחד
ב. בשלב הזה, 10 סרטים לתוך הקריירה, כש-7 מהם הם הארי פוטר, קשה להגיד שקם פה קול משמעותי. זה אפילו לא תרחיש של האחים רוסו (כי להם, ובכן, יש קצת אשראי בימוי לפני מארוול, וגם כי הם לכל הפחות סיימו במארוול בשיא, ולא בשפל), זה מישהו שצריך להגיד תודה על כל יום שוורנר ממשיכים להעסיק אותו.
אף אחד לא אומר שקם קול משמעותי
יש פה בפירוש כשלון, וכל השאלה האם הכשלון מעיד על שייטס פשוט במאי גרוע.
לדעתי עדיין לא, כיוון שלדעתי כל הסרטים שעשה במסגרת הארי פוטר היו מבויימים בצורה טובה. (שוב, לא משהו יוצא דופן. סתם טוב)
קול משמעותי? הוא ממש אבל ממש רחוק משם.
דווקא להיפך - כשנטפליקס נותנים לבמאי עם חזון (וכישרון להתפרע) יכולים לצאת דברים נהדרים.
פינוקיו ורצח כתוב היטב 2, למשל. אבל ייטס והאחים רוסו הם בפירוש לא בקליבר הזה.
לדעתי זה לא עניין של חזון או כשרון רק
ג'רמי סולנייה – במאי עם שניהם – גם הוא הלך שם לאיבוד (ויש עוד כמה כמוהו). לא פעם משהו בנטפליקס גורם לסרטים ללכת לאיבוד.
אף אחד לא הזהיר אותי שאחרי שאני אעבור ליפן אני לא אוכל לראות סרטים יפניים בקולנוע!
הטריילר באמת נראה טוב, הרבה יותר משכנע מהפוסטרים עם הציפור. כנראה שאני אשבר ואלך לראות את הסרט בלי תרגום (או לפחות עם כתוביות ביפנית). פשוט אין סרטים עם תרגום לאנגלית.
(אני מבין שזו בעיה מצחיקה שקשה להתחבר אליה, תודה על הסבלנות)
דווקא ממש מתחברת
לא ספציפית לגביי היפנית, אבל הרבה יותר קשה לי לראות סרטים זרים מאז שעברתי לגרמניה, כי אמנם בימינו אפשר למצוא פה גרסאות בשפת המקור ולא הכל מדובב, אבל גרסאות מתורגמות לאנגלית זה כבר יותר אתגר.
נ.ב. יפן נראית לי כמו אחד המקומות הכי מגניבים בעולם לגור בהם, מקווה שחוץ מהעניין עם הסרטים אתה נהנה מהחיים שם.
עוד טריילר שקפץ לי בטוויטר
No One Will Save You, סרט אימה שעולה בהולו ב 22.9 (ובדיסני פלוס כאן? אין לי באמת מושג).
זה של הכותב של Love and Monsters, שלא הצלחתי לסיים, אבל הפעם הוא גם מביים, אז אולי זה יעבוד עבורי? בכל מקרה, נראה מסקרן.
https://www.youtube.com/watch?v=haOf-MNvBg0
למה, למה הם הוסיפו את שתי השניות בסוף הטריילר?
(ל"ת)
תגובה לשין גימל (אני לא מאשים אותו, למרות שהוא השין גימל)
(ל"ת)
טריילר לאקוומן
https://youtu.be/26ex_6_Ffw0?si=nx1sihFAd7h7Fdnx
בום בום, טראח טראח, בת הים עם לייזרים.
זהו, עייפות החומר ניצחה.
אפילו האנרגיה של הגיבור לא מספיקה…
אז אמבר הרד לא הוחלפה על ידי דולפין מדבר ?
(ל"ת)
יכול להיות שפשוט לא מראים אותה בטריילר כדי להוריד פרופיל
ואולי גם הסיפור שהטריילר מוכר שונה כי היו צריכים לחתוך סצנות איתה.
אלכסנדר סקאסגארד נראה נמוך ליד ממואה, ומדובר על בחור שהוא 194!
כמו כן, הטריילר הכי גרוע של די.סי. בפער, מה שעורר תקווה שמדובר בסרט טוב הפעם.
הוא בסרט בכלל?
(ל"ת)
מביך... מאוד.
כשראיתי את הטריילר הייתי בטוח שפטריק וילסון זה אלכסנדר סקסגארד בגלל כמה שוטים. אז כדי להסיט את תשומת הלב שלכם אני אגיד שפטריק וילסון הוא 183, ג'ייסון ממואה 193, ואלכסנדר סקסגארד 194.
The royal hotel נהדר אבל השיווק שלו עושה לו עוול.
זה לא סרט אימה ולא איזה מותחן פסיכולוגי מורט עצבים. זה כן סרט מטריד ומלחיץ, אבל יש בו יותר ציפייה להתרחשויות מאשר התרחשויות רציניוצ שאנשים מצפים להם. נקרא לזה כך, רוב הזמן דברים מבעבעים מתחת לסף הרתיחה, והם מעולם לא ממש מגיעים לסף הזה, וזה בכוונה. כמו בסרטה הקודם של קיטי, היא מראה כיצד מקומות עבודה ומערכות חברתיות מנצלות נשים באופן מציאותי. לכן היא לא קופצת לסרט קיצוני אלא מציגה התפתחויות של דברים באופן מציאותי ואורגני. בקיצור אחלה סרט אבל ממש לא למי שמחפש סרט מתח מלא בתפניות אלא יותר ברט עם סיטואציה לא נעימה ואפורה שמסלימה לאט לאט לאט.
דווקא לדעתי לגמרי סרט אימה. פשוט לא סטנדרטי.
(ל"ת)
יש כמה סיקוונסים שנראים כאילו יצאו מסרט אימה אבל בסוף זה לא ממש חוצה את הסף הזאנרי בשבילי. עניין סובייקטיבי אבל אני יודע שהרבה התאכזבו כי ציפה למשהו יותר מותחני/אקשני מסרט שהוא בבירור לא כזה.
(ל"ת)
ממליץ שוב על Wake in Fright
ההשראה הכי גדולה ל-Royal Hotel, מאוד דומה רק בסבנטיז ועם גברים. ועם סצנת ציד קנגרו די אכזרית.