-
חיפוש דפי סרט
חפש
לפי שם:
עכשיו בקולנוע: סרטים שרק עכשיו יצאו
עוד בקולנוע: סרטים מדוברים שעדיין רצים
בקרוב: מגיעים בשבועות הקרובים
ברחוק: סרטים עתידיים שמדברים עליהם
-
דיונים אחרונים
דיונים מתמשכים
דיונים חמים
מתחרים
Challengers
המשולש הרומנטי ההרסני הנרקם בין זוכת הגראנד סלאם, בעלה אלוף טניס בסוף הקריירה שלו, וחבר הילדות שלו.
תאריך הפצה בארה"ב: 26/04/2024
תאריך הפצה בישראל: 25/04/2024
זה לא שזלזלתי בסרט הזה, אבל בהחלט לא חשבתי
שהמילה שכל הזמן תחזור לי לגביו במהלך הצפייה בו, ואחריו, היא "חכם". אני ארחיב כשתתפרסם הביקורת, אבל וואלה, זה ברצינות אחד התסריטים היותר מורכבים ואיכשהו מבדרים ושוב – חכמים שראיתי בשנים האחרונות, לפחות בסרט כזה מיינסטרימי. שוב, לא שציפיתי לסרט רע, אבל לא ציפיתי לסרט *כזה* טוב.
הפתעתם
הטריילר כל כך גרוע שממש לעגנו לסרט ולמהותו, ונשבענו שלא נראה דברים כאלו בקולנוע לעולם (היינו עם בחור סיני שפחות מכיר קולנוע אמריקאי, והיה ממש מופתע לרעה מאיכות הטריילרים, אז נשבענו לו שלא ככה נראים סרטים טובים)
כן, זו תמה חוזרת בביקורות שקראתי
על הסרט, עד כמה הטריילר שלו היה טרן-אוף וגרם לאנשים לא לרצות לראות אותו.
בעיני הוא פשוט מבטיח סרט הרבה פחות אינטליגנטי ומעניין ממה שמקבלים בסוף.
זה סרט מצויין
הרבה יותר מוצלח ממה שהטריילר שלו מציג.
כל שלושת הכוכבים סופר כריזמטיים ועם אחלה כימיה. טניס מחשק תפקיד הרבה הרבה יותר מרכזי ממה שתיארתי לעצמי.
אה והפסקול של טרנטינו רזנור ואטיקוס רוס אדיר.
איייף השטויות של האוטוקורקט
* משחק
* טרנט רזנור, כמובן. זה מה שקורה כשמתקנים ״רמזור״ ל׳רזנור״ ומפספסים את היתר.
אין סיכוי להכניס פונקציית עריכה הא?
סרט מצויין, אבל נהיה טיפה מייגע לקראת הסוף
הרבה תשומת לב לפרטים הקטנים, משחק מצויין של כל המעורבים, בימוי טוב ופסקול מצויין… עד שהוא מתחיל להיות אובר משומש על רקע סלואומושנים מיותרים כשהפואנטה כבר הובנה.
היה אפשר לקצר את המערכה השלישית שלו בכמה דקות והוא היה רק מרוויח מזה
ובשביל הקונטרה
סרט עם רעיון באמת בסדר. לא שלא ראינו שלישיות רומנטיות בעבר (ג׳יל וג׳ים הושווה כבר), אבל נחמד.
תסריט אפילו טוב. כל ה 500 days of summer ויייב, הוא רעיון נחמד בסך הכל. למרות ש ספוילר: ״לא יודע אם הסרט באמת היה צריך לדפוק את הקטע של המתח המיני בין הגברים בתמונת הסיום, שהיתה או האכלה בכפית או משהו שלא היה באמת קשור לרוב הסרט״ (אני עם האופציה השניה)
א-ב-ל הבמאי של הסרט הזה, הוא, סליחה ובמטותא, אחד המפגרים – היכולת שלו להרוס כל סצינה חשובה עם מוזיקה שעולה על הדיאלוג היא לא ״חכמה״ או ״אמנותית״ או ״בעלת רבדים נסתרים״. לא. היא מטומטמת להחריד.
אני מניח שאם קוראים עם כתוביות כמו בארץ (ונדמה לי שזאת לא כוונת המשורר) יש מצב שזה יותר טוב, כי בכל מקרה אפשר לקרוא אם אם לא שומעים כלום, אבל אני ראיתי את הסרט בעוונותיו בבית הקולנוע ליד הבית באורנג׳ קאונטי. אין כתוביות, יש רק רעש.
ולא, זה לא באג, זה פיצ׳ר, ואני אומר את זה כי גם בארבעת הסרטים הקודמים של הבמאי, חשבתי שהוא במקרה הטוב. בסדר (וואו, הוא יודע להתמקד על הפנים של טימותי שאלמה למשך 7 דקות. באמת, כל הכבוד, נורא יצירתי) ובמקרה הרע, הרבה פחות (שאר הסרטים שלו, big splash' סוספיריה, והקשקוש שהיה bones and all)
וכן, הסיפור של המוזיקה והווליום בסרט הזה, הוא מטומטם בדיוק כמו שזה נשמע.
ואפרופו , בתור מישהו שעוקב אחר עולם הטניס כבר המון שנים
מה שהוא מתאר (אלוף גרנד סלאם לשעבר בצ׳לנג׳ר, נו באמת) הוא מופרך ברמות שהקשו עליי להסתכל על הסרט ברצינות.
גם הגילאים פשוט לא מסתדרים על הדרך שבה מקובל ששחקני טניס גדולים עוברים (למשל, הם בדרך כלל הולכים למקצוענים הרבה יותר מוקדם ממה שהסרט מראה, וכבר בשנים הראשונות די ברור לאן הרוח נושבת).
נראה לי שבארצות הברית יש איזה קטע
שמבחינה חוקית אתה לא יכול לקבל כסף על היותך ספורטאי (במילים אחרות, going-pro) לפני גיל מסויים, לא? זה למה שחקני קולג'ים לא מקבלים כסף וכד'.
אין כזה חוק
יש חוקי ליגה פנימיים, בוודאי בנ.ב.א, נדמה לי שגם בפוטבול ובייסבול אבל אני פחות מתמחה
אבל אין חוק כזה מטעם המדינה
שחקני טניס אמריקאים נוכחיים מובילים, כמו רודיק (מהדור הקודם) פריץ, טיאפו , סוק (שגם פרש כבר) ואחרים הפכו למקצוענים כמקובל בגיל 17-18. טיאפו אפילו בגיל 16
הביקורת של הסרט חסומה לתגובות
אז אכתוב כאן – ביקורת מצוינת לסרט מצוין! היא הסבירה מעולה למה הסרט עובד כל כך טוב.
תודה, סודר
(ל"ת)